han är lyyyycklig!!

är nog bara emma som fattar rubriken på detta inlägg :)


Nu är iallafall träningskortet inhandlat, och i morgon börjas det med hela 2 pass! haha, vi vill prova på allt så fort som möjligt så i morgon blir det boxning och sen step up, om vi nu inte är helt slutkörda (finns dock en stor risk för det), men vi ska kämpa oss igenom passen! ;) har varit och käkat hemmagjord pizza och syrran och ozzy, kom hem alldeles nyss.. håller på att tvätta nu, tänkte även städa lite i mitt rum.. är såå rörigt, sen måste jag packa väskan för jag hinner inte hem efter skolan i morgon, jag slutar 17.00 och 17.30 börjar boxningen :) jag längtar faktiskt :D

måste bara låta er få avnjuta denna braiga låt.. underbar:)


Kommentarer
Postat av: särimner

kom med nån nyare låt nästa gång? :P mohahaha imorgon ska vi köra håååååååårt!

2009-01-11 @ 20:14:29
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0