had to run from you

Jag har varit livrädd för att äta idag, för att jag är rädd att få ont i magen eftersom jag haft det 3 dagar i sträck. Så idag har jag ätit 2 varmkorvar.. stabilt? Näe. Tur att jag ska på roasters och mysa med emma om ett tag, där finns det säkerligen något att stoppa i magen.. dock inte någon godsak för mig inte, nej nej, blir väl en kopp te (utan mjölk:(()och eventuellt en smörgås om det finns någon god sådan :P Har iallafall just tagit mig en dusch med mina goda produkter från Lush, borde fixa en bild på alla olika saker som var i dendär lådan egentligen.. riktigt många roliga och spännande saker! :) annars sitter jag här och nöter kanye west - love lockdown.. älskar den :)

måste föna håret nu! pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0