En kul grej!

Dagens humör: Irriterad på grund av skolan
Dagens ont: Huvudet, jag drog en fet vurpa igår och landade raklång på marken..aj!
Dagens klädsel: Jeansleggings, tröja och nån sorts koftväst.. haha :P
Dagens händelser: Skola 1 tim, pluggat i 2 tim, sälning ikväll!
Dagens borde-ha-gjort: Stannat hemma från skolan eftersom vi hade typ en halv lektion.
Dagens materiella vill ha: Godis, öh.. ja typ de :)
Dagen låt: Rihanna - Rehab
Dagens kommentar: "Det börjar trycka på i ändtarmen, brb!" inga kommentarer om vem som sagt den dock ;)
Dagens roligaste: Ett sär på en stor trehjuling som cyklade fram till mig och berättade att han varit hos tandläkaren 17 ggr förra året.. najs!
Dagens planer: Fortsätta med lite plugg, sen säla :)
Dagens favorit/er: Emma såklart! Every day :D
Dagens mest irriterande: Jag vet inte, min nk lärare kanske?
Dagens mat: En macka och en kopp te i morse, 2 mandariner på skolan, köttbullar och makaroner hemma!
Dagens längtan: Studenten!!
Dagens inköp: Inget :D
Dagens slutsats: I gotta check in to rehab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0