en dagens :D

Dagens humör: bra, men lite trött.
Dagens ont: träningsvärk i vaderna..ajaj!
Dagens klädsel: jeansleggings, linne och kofta
Dagens händelser: skola 1 tim, plugg, afro!
Dagens borde-ha-gjort: inget jag kan komma på hittills :)
Dagens materiella vill ha: hms.. typ en egen lägenhet? :)
Dagen låt: ne jag vet faktiskt inte :P
Dagens ah-ha!: när jag kom på att psykologifallet hette "Bo Dahlin" och inte "Bodalin".. hah :)
Dagens träning: Afro ikväll :)
Dagens kommentar: tyyp.. nä jag vet inte :P
Dagens roligaste: att vi fick tårta på webbdesignen :)
Dagens planer: plugg, träning!
Dagens favorit/er: emma såklart :D
Dagens mest irriterande: att jag har förbannat mycket skolarbete att göra :(
Dagens mat: havregrynsgröt och ägg i morse, lite potatis och fisk i skolan.
Dagens grattis: hms..vet ej:)
Dagens inte-längtan: nästa fredag..
Dagens inköp: nada :D
Dagens slutsats: ge mig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0