Dagens skola, ett skämt eller?

Vad är det med skolan nu för tiden om jag får fråga?! Enligt schemat ska vi gå från 11.55 till 17.00 på torsdagar.. idag gick vi från 11.55 till 12.25. Är det vettigt eller? En lärare sjuk, en annan lärare är inte så brydd om vi har lektion eller ej, och en annan har gett oss hemläxa istället för lektion. What's up with that? Fast okej, jag ska inte klaga.. jag är som sagt inget stort fan av skolan anyways :) Jag är bara glad att få gå hem lite tidigare, men lite sjukt tycker jag ändå att det är :P

Sitter och knåpar med psykologiarbetet, och snart ska jag påbörja NK rapporten som ska in i morgon. Idag blir det heller ingen träning, vi har kört på nu 3 dagar i rad efter typ 1 år av uppehåll, så vi kan nog behöva vila idag :) I morgon däremot blir det spinning 16.30! jag längtar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0