Benjamin Buttons otroliga liv

Det här blir troligtvis enda inlägget för idag, för jag kommer nämligen ha fullt upp hela dagen och kvällen! Först har jag skola från 8.15 till 13.25, efter det ska jag på stan med emma, sen ska vi på spinning från 16.30 till 17.15, efter det är de bara snabba ryck hem och äta och duscha för kl 18.30 ska vi till golf garden, och kl 21.15 ska vi på bio! Först då kommer jag nog kunna andas ut, jäklar vad skönt det ska bli att sjunka ner i biostolen framför Benjamin Buttons otroliga liv, 2.45 min lång är den oxå :) nä nu måste jag packa väskan förbussen går om 25 min! puss

Kommentarer
Postat av: r y d s :)

ha en bra fredag!

2009-01-16 @ 07:24:50
URL: http://ryds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0