We all know somebody up there

Sååja..nu börjar det likna nåt. 4/6 frågepapper gjorda.. wei. Bara hjärnan och njurarna kvar nu! Sen återstår det ju bara att jag ska lära mig allt dedär, men det svåraste var nog nervsystemet.. de andra var hyffsat lätt iallafall! Okej, ska inte säga för mycket innan jag har gjort provet imorgon kanske ;)

ja och förresten så har vi ny bil nu igen. och ja jag säger VI för alex säger alltid att det är min bil oxå ;)
den senaste hade han i..hmm..1,5 vecka? nä men den här nya är riktigt fin så får hoppas han behåller den länge länge :)

måste kila nuu!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har hört folk som säger det, och jag vet inte riktigt om det är min grej det där. Jag kanske borde sluta upp med allt godis och dylikt:) Hehe tjock och tjock.. det är väl mer att jag vill få bort vinterhullet som uppstått efter jul;)

2009-02-26 @ 18:41:06
Postat av: parinya

Oj, glömde ju skriva namn

2009-02-26 @ 18:41:43
URL: http://parinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0