Vårat förhållande

Vad heter ni? Lina & Alexander
Hur träffades ni? Genom en kompis till mig som kände honom :) 
Är ni förlovade? Näe :P
Bor ni ihop? Nä, fast vi sover alltid med varann iallafall :)
Har ni barn? Haha näää 
Har båda körkort? Japp!
Isåfall, vem kör bäst? Måste nog säga alex faktiskt :P men han är ju mer erfaren!
Kommer du ihåg er första kyss? Jaaa :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Alex ;)
Vem är äldst? Alex, 3 år äldre än mig :)
Vilka stjärntecken är ni? Jag = fisk, alex = skytten
Vem fyller först på året? Jag fyller år 20 mars, alex 1 december.. så alltså jag :)
Vem är längst? Alex
Vem sjunger bäst? Jag, haha :) Eller de beror på.. hahah..
Håller ni i handen på stan? Mjaa.. oftast :)
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja det gjorde vi :)
Blev du kär i första ögonkastet? Inte kär, men jag tyckte väl om honom.. fast det var väl lite till och från ;)
Har ni någon speciell låt? Ja men jag säger inte vilken :)
Har ni några "fri kort"? Antagligen inte??
Har ni varit utomlands tillammans? Japp, grekland i maj 2007, och turkiet i augusti 2008 :) och norge några ggr!
Vilket är ert bästa minne? Det finns så många :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser på tv eller spelar guitar hero :D
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Såklart!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Lika långt ifrån som nu.. mjölkudden & hertsön :)
Blir du lätt svartsjuk? Det beror på.. :)
Brukar ni bråka? Det händer väl, men oftast är det bara småtjafs som går över fort :) 
Ringer eller SMS:ar ni mest? Det är rätt blandat :)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Allt, såklart! =) 
Brukar nån av er prata i sömnen? Han brukar säga att jag snackar lite, så ja :P




Detta kort är taget just innan vi blev tillsammans.. :) älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Emma

gullgull då ;) tror jag ska sno denna! mohahahaa

2009-02-01 @ 16:57:36
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0