This don't even feel like falling

Är nyligt hemkommen från Helex..blev bodystep idag :) och jag höll på att dö. hade inte ätit middag innan så jag var helt slut i kroppen :P men det var skönt efteråt! ska ta en dusch nu och sen göra klart hemprovet i religion som ska in i morgon. sen far jag till alex senare.

och i morgon är de full rulle hela dagen! först idrott på morgonen, sen hem och fixa mig lite snabbt, sen fara till pappas moster som fyller 80 år, sen hem och så kommer det folk och fikar, sen duscha och fixa mig, hämta syrran, och sen är det dags för pappas 50-års fest! ser faktiskt fram emot det.. ska bli riktigt trevligt :D och emma ska oxå komma :)

ne nu måste jag duscha.. kanske hinner uppdatera nångång i morgon! pussis!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan va vi ska röja! Jag ringer dig när jag vaknat imorgon (dvs runt 12!) ;)

2009-02-19 @ 23:46:34
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0