That's just SO(LO) fabulous!

Jag måste såklart börja detta inlägg med att gratulera my best friend Emma som ska vara med i SOLO! :D Riktigt grymt tycker jag! Läs mer om det på hennes blogg.. Är riktigt glad för hennes skull iallafall :D Fyndig rubrik förresten va? ;) he he he!

Sen så kan jag ju berätta att träningen gick super! Känns så skönt att jag har kommit igång med träningen.. inte en dag för sent :) Känner mig väldigt mycket piggare och gladare, på alla sätt och vis.. positivt positivt :)

Ska ta och koka mig två ägg nu och ta en dusch, sen krypa ner i sängen och kika lite tv.. sen kommer alex hit, han är lite sjuk idag så jag ska pussa massor på honom så kanske han blir frisk, fast inte på munnen så jag också börjar må dåligt! Nä, men vi får hoppas han börjar må bättre snart! Han som ska till fjällen på torsdag och allt.




Förresten så kan jag inte sluta tänka på domdär jäkla skorna.. jag....måste....ha....dom!!!!!! I morgon är det minsann jag som går och provar dom, hoppas hoppas hoppas för allt i världen att dom passar finfint på mina fossingar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack snygging! Vilken fyndig rubrik du fick till där ;)

2009-02-16 @ 23:27:45
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0