Sex, drugs, rock'n'roll, if you didn't know

Goddag! Somnade kring 1-tiden i natt, men vaknade halv 2 av att älsklingen ringde och sa att han var påväg till mig :) så jag somnade om och vaknade 30 min senare när han kom och pussade på mig. Söt han var så hade han köpt med sig mat också, men tyvärr var jag inte så sugen på en hamburgare så han fick äta två istället ;) Sen somnade vi och vaknade kring 12 idag. Han for för ett tag sen för han skulle iväg och byta bil med nån, ja herregud..så sjukt många olika bilar och skotrar han har haft sen vi blev tillsammans alltså :P Jag har tagit mig en dusch, och nu sitter jag och dricker en kopp te.. tänkte samla ihop mina NK papper och börja plugga lite. Prov på onsdag. Ikväll blir det nog film mys :)

pusss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0