pokerface

Idag har jag varit ledig, eller vi hade egentligen friluftsdag men den skippade jag.. och alla andra :P Men jag har ändå varit igång hela dagen, började med att ta bussen från älsklingen ut till pappas jobb för att luncha med honom :) Tog sen bussen till stan igen och mötte upp malin, kikade i alla affärer och hittade en hel del snyggt.. men jag ska försöka hålla i dom få slantar jag har.. fyller ju ändå år snart så då kan jag önska mig lite saker :) sen mötte vi även upp emma, vi satte oss på waynes en stund och sen tog jag bussen hem. Har pluggat lite nyss och ska snart fara till stan igen, för jag, emma och malin ska laga middag tillsammans och sen spela poker! :D fast jag måste plugga lite oxå :( men bara lite!:P får se om jag sover med emma i stan eller om jag far hem.. de återstår att see :)

ska ta och byta om till något bekvämare.. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0