On top of the world!

Ska lägga mig och se på Gordon's kitchen nightmares nu.. haah jag älskar gordon han är så skön :) håller även på att tvätta.. lite nytta måste man ju göra =) imorgon är de full rulle hela dagen.. skola, sen ska jag till syrran och hjälpa henne städa ur deras lägenhet eftersom dom flyttar på söndag, sen ska vi ut till storheden så hon kan betala deras nya soffa, sen ska vi käka middag och sen fortsätta städa imorrnkväll..sen blir de väl nån film eller nåt efter de=) så vi får se om jag uppdaterar nåt imorrn ;P

godnatt!


älskar min alexander mer än allt :) snart 2 år!


Kommentarer
Postat av: Emma

Och vad menar du med det då? :P Passa dig BITCH! Om du är dum kanske ja dissar dina mjukisar! :P

2009-02-27 @ 02:19:44
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/
Postat av: Emma

Bäst för dig att du kiddah ;) Imorgon ska vi party like a rockstar tyyyyyyyyyyyyyp!

2009-02-27 @ 15:55:41
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0