Just searchin' for a world with some soul

Godkväll! Guud så seg jag har varit idag.. hade huvudvärk igårkväll när vi gick och la oss, trodde den skulle försvinna över natten, men när jag vaknade i morse var den kvar, typiskt. Plågade mig igenom en lektion, eller ja dagens enda lektion, gick sen en sväng med emma på stan.. sen när jag kom hem så däckade jag på soffan direkt. vid kl 3 vaknade jag till och förflyttade mig upp till sängen, somnade om och vaknade nyss. jag måste ha varit helt slut :) kanske för att jag bara sov 4 timmar natten till lördag? och sen sov jag väl inte så länge lördag-söndag heller.. nåja, nu är huvudvärken i stort sett borta iallafall. nu är det bara att hoppas att jag kan somna i kväll.. men det återstår att se :)

tänkte pallra mig iväg på en promenad till kvantum nu.. inhandla en tidning och mörk choklad! mums!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0