Jag är riktigt slarvig av mig

Idag var min fina pojkvän med i kuriren, dom hade ställt han en fråga om hur han firar alla hjärtans dag eller något sånt :)
Förövrigt så sitter jag här och försöker sortera upp min hög med papper som ligger på skrivbordet, det är ju fan helt sjukt hur dålig koll jag har på mina papper och såntdär från skolan... har typ massa lösa papper i jackan, i väskan, på golvet i mitt rum, i lådor, i bokhyllan..ja herregud, inte konstigt att jag aldrig hittar dom när jag behöver dom :P

men nu hittade jag iallafall pappret till religions hemprovet, så tänkte göra det nu så kanske man kan lämna in det i morgon..vore helt underbart. sen är det bara ios rapporten och nk provet. eller nk proven kanske man ska säga. suck!

längtar SÅ tills studenten och allt dedär!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0