Jag är ju hopplös

Det blev ingen historisk händelse igår. För jag somnade! Lyckades hålla mig vaken ända tills klockan var kring 4-tiden, då somnade jag och vaknade 05.05. Såg sen färdigt galan och sen gick emma och la sig i sängen och jag somnade om på soffan :P Var tänkt att jag skulle till skolan till 09.45 i morse, men jag mår lite konstigt idag.. pappa har typ magsjuka så jag hoppas han inte har smittat mig.. men kanske bara är för att jag sovit lite och ätit dåligt? :P får hoppas de! ja så nu är jag iallafall hemma.. måste gå ner och käka nån sorts frukost.

jo förresten så lärde jag mig spela poker i natt ;) jag, emma & anna körde några omgångar..det var faktiskt riktigt kul oxå :D

nä, nu blir det frukost sen sova nån timme tror jag :) har en massa plugg att göra ikväll.. blä. men..sportlov nästa vecka:)


Kommentarer
Postat av: anna

du glömde ju att skriva vem som vann i pokern ;) båda gångerna! :) haha

2009-02-24 @ 13:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0