Full rulle!

Hejhopp! Idag har det varit full rulle! Började med idrott i morse, vi åkte skridskor på isbanan..kallt men rätt kul :) Kilade sen till syrran och drack en kopp te och åt en macka innan jag skulle till en sjukgymnast för att kolla upp min rygge/nacke samt varför jag har haft så jäkla ont i huvudet i flera veckor. När jag kom dit fick jag lägga mig på en massagebänk, han tröck på lite olika ställen och frågade om det gjorde ont..och ja det gjorde jävulskt ont, sen fick jag lägga mig i nån knasig ställning, ta ett djupt andetag och så tröck han på mig och hela ryggen bara knakade till. Var väl kanske 7-8 ställen han lyckades få det att knaka..eller det var inte bara ett knak,utan typ 10 st efter varann. Så jag hade minsann en rejäl låsning. Fick sen ha nå saker på ryggen med ström i som skulle få musklerna att slappna av, riktigt skönt var det. Ryggen känns redan bättre, men ska dit på tisdag igen och se om det finns något mer att knäcka till! Kan förstå att jag haft ont så som det lät när han knäckte.. herregud.

Efter det knallade jag tillbaka till syrran och vi påbörjade städningen av deras lägenhet, sen har vi hållt på hela dagen till kl 4 typ. Nu är vi hemma och ska käka middag med mamma och pappa, sen ska vi tillbak och fortsätta städningen :) Så det blir en lugn kväll.. sen film och godis efter det! Måste ladda upp inför i morgon, då blir de party! Med emma & malin :)

Nä nu ska jag ta mig en dusch och vila lite! puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja men de där är inte de som ska in till solo! :P På det har jag bara den där vita tröjan påmig :)

2009-02-27 @ 17:55:10
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/
Postat av: Marri & Josse

Vad trevlig blogg kolla gärna in i våran

och släng in en kommentar !((:

och svara hemsk gärna på vår fråga



kram/Marri & Josse (:

2009-02-28 @ 00:47:05
URL: http://mariiisjosseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0