fest ikväll!

Goddag! Fan så skönt med helg.. och lov!! Såå jäkla efterlängtat så det är inte sant alltså :) Idag är det iallafall lördag.. har hunnit med en hel del. Jag och älsklingen vaknade till kring 10 men vi låg kvar i sängen till halv 12 eller nåt, då blev vi upphämtade av tomas och vi for till stan och käkade. sen knallade jag till syrran och städade lite, sen kom pappa och vi skulle börja ta ut möbler..så nu är nästan hela läggan tömd..lite kvar bara. gick sen på stan och gick igenom alla affärer typ 2-3 ggr för jag ville verkligen hitta något till ikväll..men icke sa nicke. nåja, sparar ju lite pengar då ist:)

måste ta och hoppa i duschen nu och sen fixa mig. drar till emma sen där vi har lite förpartaj och käkar lite :) sen ut nånstans.. vart vet vi inte än :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0