En riktigt härlig dag faktiskt..för en gångs skull.

Hejhopp! Har varit på språng heeela dagen, först en lektion, sen hål, då var jag med syrran när hon kikade på nya förlovningsringar åt henne & ozzy, sen blev det lunch på symphonie, sen gick vi hem till henne och så färgade jag hennes hår :) Blev riktigt nice! måste färga mitt någon dag också..ser för hemskt ut. Sen kom emma dit, vi drack en kopp te och sen kilade vi till bilden. efter bilden gick jag hem till syrran&ozzy igen, blev bjuden på tacos och sen var det tänkt att vi skulle på spinning kl 17.30. när klockan var 17.06 gick vi genom entren till helex.. då visade det sig att alla biljetter var slut. 6 minuter efter att dom hade släppts!! what's up with that?! har aldrig varit med om att dom tagit slut så fort.. brukar komma kanske 15 min före och då har det alltid funnits kvar. jaja, så vi gick hem till syrran igen då.. vi började baka semlor och sen bestämde vi oss för att gå på aerobicen 19.30 ist..så de gjorde vi :) och riktigt skoj var de!

nu har jag just tagit mig en välbehövlig dusch, smörjt in hela kroppen med goood bodylotion.. tänkte faktiskt (hör och häpna) lägga mig i sängen och läsa lite religion. tänkte att nu när anja har nominerat mig till klassens ambitiösa inför årsboken så måste jag ju visa vad jag går för ;)


förövrigt så är jag ledig i morgon.. det ska bli helt fan fucking tastic!! hoppas på sol så kan man ta en promenad på isen :)

pussisar.


juste, glömde en till sak.. de viktigaste!! idag har jag och mitt hjärta varit tillsammans 1 år och 10 månader, känns ju som att det var igår vi blev tillsammans..typ. tiden går så fort :) jag älskar dig mer än allt annat, det vet du! och jag vet att du älskar mig med :D för det sa du alldeles nyss! puss på dig hjärtat! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha du ambitiös? :P thihi

2009-02-10 @ 23:31:56
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/
Postat av: Emma

fast vi var ju rätt seriösa med den där bokrecensionen ;)

2009-02-10 @ 23:32:39
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/
Postat av: Ankan

Men lina, jag är imponerad! Nu känner jag verkligen att du var den rätta för nomineringen ;)

2009-02-11 @ 10:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0