En lugn fredag

Det är fan inte bra att gå på stan när man inte har pengar..eller ja det är ju bra för då kan man inte slösa, men man hittar alltid så mycket snyggt just när man är pank! Typiskt alltså :P

Ska snart börja göra lite middag, blir kyckling, ris och sweet chili sås till det.. måste nog säga att det är nästan min favoriträtt..kolsyrat vatten till det så är de peerfekt :) yummie! ikväll blir det lugna puckar, blir väl att se lets dance och kanske äta lite godis.. men jag ska försöka hålla mig ;) ska höra med emma om hon orkar komma hit, för jag orkar typ inte fara in till stan iallafall :P känner mig slö! i morgon däremot blir det partaj! :D




Jag älskar dig :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Och du bor i din pappas rövhål ;)

2009-02-06 @ 18:12:41
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0