En kul lista ;)

Vem berättar du allt för?
Finns nog ingen jag berättat exakt allt för, men alex och emma måste jag nog säga kommer närmast allt iaf :)
Vad är du rädd för?
Att någon jag älskar ska dö :(
Är du svårflörtad?
Jag måste ju säga ja eftersom jag har pojkvän och har planerat att fortsätta ha det!
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Shoppa :D
Tänker du mycket på ditt utseende?
Always..he he he
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Har inte haft brillor sen jag var 7 år så nej :)
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Mamma, pappa, syrran, alex..förlåt;)
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
Än så länge är det 1 år och 10 månader.. men många år kommer de bli :)
Hur många förhållanden har du haft?
Det jag har nu är det enda seriösa..så ett :)
Bråkar du och dina syskon ofta?
Näe syrran har ju flyttat så :P
Vad föredrar du för sorts filmer?
Skräckisar är bra, men inte när jag måste sova ensam! =(
Vad slösar du mest pengar på?
Kläder, alkohol..typ skitsaker.
Vill du gifta dig?
Ja, faktiskt :) om allt känns rätt osv.
Vilken kändis är hetast?
Markus Fagervall :D:D:D jag har en liten crush i honom;)
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Nej, jag har testat ju jutsu och det var ingen höjdare!

Senaste?

Personen du ringde:
Öhm, alex!
Personen du tänkte på: Kan nog vara..alex :P
Låten du lyssnade på: Brandy - Right here departed
Låten du laddade ner: Var några dagar sen, men ser ut som att det var kanye west - heartless.
Saken du köpte: En kofta i måndags typ.. eller förresten, mat idag :P
Resan: Haparanda för nån helg sen!
Present du fick: Träningskortet på helex..tidig födelsedagspresent typ:)

Antal?
Gånger du varit kär: Jag är kär nu, och det är enda gången jag har känt såhär för någon.
Gånger ditt hjärta brustit: Jag vet faktiskt inte.. inte nån tror jag :D
Gånger hjärtan brustit på grund av dej: Några gånger..kanske :P
Killar du kysst: Ett antal, vet inte exakt :P haha
Ärr du har på kroppen: Ett litet ett vid naveln för att syrran klöste mig en gång när jag var liten!
Serier du följer: The City :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0