En bra kväll :)

Hade riktigt jäkla kul hela kvällen igår.. det är inte ofta en utekväll blir helt lyckad men igår blev den det :) Först var vi då här med hela min familj + typ 30 st vänner till mamma och pappa.. åt god mat och drack vin, cider, öl, drinkar.. ja allt möjligt :P sen tog jag och emma bussen till stan kring halv 11..mötte anna och så gick vi till malin där det var lite fest, vi var där en kort stund sen gick vi vidare till ryssen, där var de massa folk så vi var väl där kanske 1 tim innan vi gick på cleo. sen kring halv 3 knallade vi över till matstället och köpte pizza som vi tog med tillbaka till ryssen. sen hämtade alex mig kring halv 4 :)

idag har vi legat i sängen hela dagen och bara myst.. vi vaknade först typ kl 8, men sen somnade vi om till 10 iaf :P känner på mig att jag kommer vara riktigt trött ikväll om jag inte tar en powernap nu :P ska iallafall ut med emma och hanna idag.. fast idag blir det i boden! och det var riktigt längesen jag var ut där, så det blir nog kul :)

nu måste jag ta mig nåt att äta och sen vila lite :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0