bodystep ikväll!

Idag har vi varit till Piteå med klassen på någon mässa.. kan ju säga att det verkligen inte var värt att fara dit med tanke på att det tog ungefär 20 min sen var vi klara. Vi samlade på oss lite gratis saker som tandborstar och godis.. sen rullade jag, emma & fia mot strömbackaskolan där vi fick käka lunch, sen hängde malin med in till stan med oss där vi fikade och gick runt ett tag :) sen for vi hemåt igen.

ska ta och byta om nu och sen fara iväg på bodystep.. blir första gången jag går på de, har bara varit på step up tidigare. men de blir nog kul :)

juste i morgon är de ju fredag den 13:e oxå.. otursdag eller?:P hoppas inte det, för jag och alex ska ha våran lilla alla hjärtans dag då...eftersom att han ska på melodifestivalen med jobbet på lördag. men det blir bara skönt, då slipper man alla andra par som är ute och äter osv :P vi ska iallafall ut och käka nånstans, vet dock inte vart..alex skulle fixa de :) men han brukar vara bra på det!

måste kila nu. pussisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0