Balen och studenten närmar sig!

Idag fyller mamma år, så GRATTIS mami!! :D


Sitter och söker på nätet efter snygga balklänningar och frisyrer, har redan fixat frisör och vart jag ska sminka mig och allt.. så nu är det som bara klänningen som måste fixas, samt bestämma mig för vilken frisyr jag vill ha :) Vill iallafall ha någon som inte ser allt för fixad ut, typ att den ser lite slarvig ut! Tycker det kan se lite för fixat ut med världens stramaste frilla och perfekta lockar.. men det är ju bara vad jag tycker :) Har hittat en bild på en frisyr som jag tycker var rätt snygg..



Den frisyren gillade jag faktiskt :) Slarvigt men ändå snyggt.. dock hade jag ju tänk ha brunt hår! Men vi får se.. är ändå lite sugen på att ha rakt hår på balen, eftersom de flesta faktiskt har lockigt.. men men, vi får se :) ska ta och kika vidare om jag hittar nåt mer snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0