And it hurts

Idag har jag verkligen inte gjort många knop.. typ sett tv, sovit några timmar, ätit middag, duschat. Fast, jag har även lyckats knåpa ihop en ios-rapport. Så lite bra har jag ju varit iallafall. Jo juste, sökt ett jobb har jag oxå lyckats med.

Förövrigt så har jag så JÄVLA ont i nacken. Och det går inte över. Jag kan inte sitta vid datorn mer än 5 minuter så håller jag på att svimma..jävla pain in the ass. Måste gå till läkaren och höra vad fan som är fel.. jag börjar bli less på att inte kunna sova bra om nätterna pga. det. Kanske får ge mammas spikmatta ett till försök?

Ska ta mig en kopp te nu och läsa igenom ios-rapporten, sen fara till alex.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0