Alla hjärtans dag

Hade en supermysig kväll med alex igår. Blev middag på thaithai, där vi åt en supergod förrätt, och en jäkligt god huvudrätt oxå för den delen :) Sen for vi och köpte lite godis och sen hem och såg film och spelade guitar hero. Sen somnade vi, men jag vaknade ca en timme senare av att jag drömde massa konstiga obehagliga drömmar :( sen somnade jag om iallafall och vaknade inte en ända gång förrän kl 10 i morse då pappa ringde. åkte med alex till stan kring 12, for sen till farfar med familjen.. han fyller nämligen 85 idag. men så pigg och kry som han är kan man inte tro att han är mer än typ 70 :P blev en sväng till storheden med syrran sen, inhandlade lite hårfärg som jag har i håret nu! blir någon sorts chokladbrun färg med lite ljusare slingor. var så less på mitt rödbruna burr så jag kände för lite uppfräschning :P får se hur det blir.. spännande spännande :) blir att se melodifestivalen sen, trots att det tydligen är ett fiasko i år :) men alex är där med jobbet så jag ska spana efter honom.. skämt åsido ;)

i morgon blir det lugna puckar.. lite träning och plugg tror jag skulle sitta fint :) välbehövligt om inte annat!

nä hörrni, nu ska jag hoppa i duschen och skölja ur denna sörja! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0