Afro

Kom just hem från Helex, har varit på afro med mamma.. det var första gången för henne, och andra gången för mig. Men jag tycker redan att det är tråkigt! Är som så..segt på nåt sätt.. kanske beror på att man blir peppad om det är bra musik, och det kan jag väl inte påstå att afrikanska trummor är? :) Måste bero på det. Var tänkt att jag skulle på body pump med emma nu kl 19.30, men den jäveln var såklart tvungen att gå hem för att hennes boyfriend hade beställt mat.. mhm, bra bortförklaring bitch! :P toffel är vad du är! :D

Ska ta mig en skön dusch nu och bara mysa på. I morgon ska vi till piteå med skolan på någon utbildnings & rekryterings mässa typ.. blir upphämtad av emma & fia kring 9 snåret iallafall..lyx att man slipper åka buss med alla andra:)

pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Shut up biatch! :P Jag måste ju ha min dagliga föda ;)

2009-02-11 @ 23:23:14
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0