A long time ago.

Då var helgen över. Har varit en lugn och skön helg, vilket har behövts :) Nästa helg blir det dock andra bullar.. pappa fyller 50 på fredag så då blir det party här hemma.. mycket folk, god mat och god dricka :) Me like!

I morgon är det måndag igen, vilket brukade vara den dagen jag hatade mest på hela veckan.. men nu är det istället den dagen som är den bästa (av skoldagarna alltså). Kan nog bero på att förut började jag 8.15 och slutade 17.00. Och nu börjar jag 09.45 och slutar 11.10 ;) de ni! Så i morgon blir det massa plugg, sen käka middag nånstans med alex och sen träning på kvällen :) Blir nog en bra dag!

Nä nu ska jag gå ner och hänga upp tvätten som just blev färdig, sen packa ner lite kläder osv och vänta på att alex ska hämta mig :)




Mitt hjärta :) (Och viklund i bakgrunden!)
Bilden är tagen för nästan 2 år sedan, 13 april 2007.
3 dagar efter att vi blev tillsammans!


Puss på dig gubben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0