when you're feeling empty

You're the reason why I'm thinkin; I don't wanna smoke on these cigarettes no more!


jag är trööött.. men det är söndag, så det hör till :) har hunnit med att äta lite glass, sett lite tv och duschat. nu måste jag sätta ut en madrass på golvet i mitt rum, som jag ska sova på i natt, endast för att vara snäll mot min fina pojkvän ;) eftersom han är skadad så kan vi inte sova båda två i min säng, för jag är en vilding när jag sover så jag lyckas alltid sparka eller knäa honom där han är skadad. i hans säng kan vi dock sova båda två för den är mkt större :) så i natt är det jag som sover på golvet. men jag sover faktiskt sjukt bra på madrass! nästan bättre än i sängen :P

kanske ska ta och bädda nu då för jag känner att jag börjar bli lite sömnig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0