torsdag.

Nyss hemkommen från boden! Har varit och fixat lite med balklänningen :) åh så fiiin den är! tänkte faktiskt ta mig ut på en promenad snart, eller eventuellt en springtur! gick faktiskt förvånansvärt bra att springa igår..trodde jag skulle dö efter 100 m men icket! :P ikväll blir det lugna puckar, tänkte försöka göra klart lite inlämningsuppgifter.. sen så är hjärtat på väg hem från sthlm nu, han och petter tog flyget dit i morse för han skulle köpa en ny bil (IGEN), så nu är dom på g hemåt iaf, fast dom är nog inte hemma förrän sent ikväll eller i natt =)

puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

fan va duktigt! Dags för mig att komma igång med träningen igen tror jag ;)

2009-04-24 @ 16:05:20
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0