tisdag!

har spenderat större delen av dagen med malin. vi tänkte att vi skulle sitta ute på baksidan hos mig och sola, men självklart kom det ju en massa moln när vi väl satt där, så vi gjorde lite lunch istället och promenerade sen in till stan :) måste försöka hitta mig ett par skor till balen. nåväl..har just varit och kikat efter en ny soffa med pappa, men vi hittade ingen som föll oss i smaken! emma ringde för ett tag sen och undrade om vi skulle göra nåt, så ska cykla in till stan till henne strax :D vi ska basta, dricka öl och desperate som det förövrigt är dubbelavsnitt av idag! :D sen far jag nog till alle :)

förresten så ska vi boka resan här nåndag snart :D och sen ser det även ut att bli turkiet till hösten eller våren igen..men varför avslöjar jag ej;)

puss!!

Kommentarer
Postat av: Syster är bäst

hiihii jag till hösten eller våren och då blir det den BÄSTA resan :D

2009-04-14 @ 20:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0