söndag

Söndag igen. blev en väldigt händelserik kväll igår.. verkligen. men det var då en lyckad kväll, till en början.. trist att det skulle sluta på ett sämre sätt men förhoppningsvis blir det bra tillslut =) man får då hoppas det! blev upplockad av alex och erik i stan kring 3-tiden. vi for hem och sen somnade vi kring 5! i dag sov vi ända till klockan 13:30. väääldigt ovanligt för att vara jag!! sen var det frukost och sen ut till kyrkbyn för att städa undan efter gårdagen. jävlar i helvete vad flaskor och burkar det var! nåja. har iallafall just varit och handlat lite med paps. mamma är i björkliden en vecka så nu är de vi som får ha hand om hushållet ;) men vi är ett bra team jag och papi så det ska nog inte bli några problem! :D

nu ska jag ta mig en lååång dusch, sen krypa ner i sängen och äta lite glass :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0