skärtorsdag

Goddag! Härligt att vara ledig idag, fast ändå lyckades jag och hjärtat vakna halv 8 i morse :P Tidigare har det snöat en massa, men nu verkar det ha slutat :) Ikväll blir det party trots allt, var inte inställd eller taggad på det tidigare.. men nu så, det ska fan bli skoj =) Michaela kommer hit lite senare så ska vi fixa oss och käka middag osv :) Sen får vi se vart alkoholen tar oss! Sitter just nu iaf här och håller på att bleka tänderna, haha :) andra gången hittills..får se om det ger nå resultat=)

Måste ta och göra klart lite skolarbete nu också, sen vila sen party som sagt! vi får se om jag har tid att skriva mer idag och i morgon, för i morgon har jag & hjärtat 2 år så då kanske jag inte har nån lust att sitta vid datorn;) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0