nu är det nära..

ååh, i morgon är det äntligen fredag igen!! inte för att denna skolvecka varit speciellt krävande :) korta, slöa dagar. me like!

har inga som helst planer inför fredagskvällen ännu, men pratade med michaela tidigare om att kanske gå på basket :) vore ju kul..är inte ofta man gör det! men är lite sugen på bio också, hm.. ja vi ser ju :)
på lördag är det iallafall dags för våran studentskiva..skönt att få den bortgjord och kunna färdigställa rapporten och lämna in..mm nice! :)

känns verkligen som att skolan börjar lida mot sitt slut nu.. och det är ju tamejfan bara två månader och 8 dagar kvar!! det är ganska sick när jag tänker efter egentligen. åh, jag får rysningar vid tanken på att för sista gången gå ut genom dörrarna från skolan.. och vara fri! det är en skrämmande tanke att man till hösten inte har en aning om vad man ska hitta på, men det känns också otroligt skönt. en sak vet jag då.. och det är att jag ska jobba hela sommaren! det fick jag veta igår :) me like!!! till hösten är jag sugen på lite resa..kanske..åh, tänk värmeee :) haha nää..faktum är att jag nu ska ta tag i att skicka ett mail till min livskunskapslärare och fråga vad fan jag har missat att lämna in för uppgift..för nåt är det, kommer bara inte ihåg vad :) sen så ska jag snart till alex också! mysipysi:) puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0