nattuggla

hej alla nattugglor. jag hade tänkt mig att detta skulle bli en hyffsat tidig kväll..men ja nu visar klockan 02.23, så särskilt tidig blev den ju inte! är hos hjärtat nu ligger i sängen och väntar på han. kom hit kring 10 tiden, vid 12 körde jag fia o hanna till stan, sen hem hit igen men då skulle emil och micke hem så då hämtade vi fia å hanna i stan och körde hem dom :P o nu har ja äntligen fått lägga mig i sängen:) alex kommer aldeles snart så ska försöka vara vaken tills dess så jag kan pussa lite på honom=) i morgon ska vi gå o se män som hatar kvinnor..äntligen har jag lyckats övertala honom att se den;)

natti!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

den äger! :)

2009-04-25 @ 15:42:30
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0