kvällsfunderingar

blev en promenad på cirkus en timme med paps..skönt :) har tagit en dusch nu och druckit en banan/hallon smoothie. ska lägga mig i sängen och invänta desperate som börjar snart. i natt får jag sova ensam, alex är ute i nisses stuga i brändöskär.. men tror han kommer hem i morgon igen iaf :) är ändå skönt med lite egentid ibland. hade tänkt måla naglarna, smörja in mig i en väldigt kladdig återfuktande hudlotion. precis sånt han hatar att jag gör när han ska ligga bredvid ;) nagellacket luktar starkt, lotionen kladdar.. haha, han är söt.

i morgon har jag bara en lektion tror jag? känns verkligen att det börjar ta slut nu. sen har även studentmössorna anlänt nu!! ska hämta ut min i morgon :D jag längtar så grymt mycket!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

what? min har inte kommit ... :S

2009-04-08 @ 01:03:27
URL: http://anjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0