härliga söndag!

Tänk att vädret gör sån stor skillnad på humöret.. även fast det hänt vissa jättetråkiga saker i mitt liv just nu så känner jag mig ändå lycklig. Jag har världens bästa pojkvän & familj, och väldigt fina vänner :) Sen att skolan slutar om cirkus 1 månad gör ju inte saken värre precis. Det känns helt jävla underbart! Och så kommer jag även att spendera en vecka nere i Turkiet, och det kommer vara så grymt härligt och kul! Sen när jag kommer hem är det studentveckan..bal på onsdagen och studenten på fredagen!! :D

Fast jag måste ändå säga att ångesten inför hösten finns.. men äh, man får ta det som det kommer helt enkelt :) Allt löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0