grillning och en blodig pojkvän!

Igår grillade vi här hos hjärtat, det var jag, alex, anna, johan, michaela, david och krille. sjukt gott var det :) lite senare mötte jag emma på shell och vi hyrde två filmer, dock somnade jag 5 min in i den första ;) kul säl(l)skap! fick en liten chock sen när alex kom hem.. han var blodig i hela ansiktet typ.. men det visade sig att han var lite överförfriskad och hade vurpat på gården! så nu har han en fin fläskläpp och en trasig tand...klantiga älskling:) ikväll ska vi nog grilla hemma hos mig med mamma, pappa, maria&ozzy..och sen blir det nog bio:) vi tänkte se gran torino! jag vill egentligen hellre se män som hatar kvinnor, men enligt alex tycke är den aaaalldeles för lång :P så, gran torino får duga, den verkar bra den med:)

nee om jag kanske ska försöka väcka min sovande björn :) fast egentligen ska man ju inte väcka en björn som sover! hehe..men i need breakfast:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0