åh, vilket väder!

hej hooopp! sjukt fint väder idag, har strosat runt på stan med mallan och det slank även ner en liten milkshake..den satt fint den =) försökte hitta något snyggt till i morgon men denna stad har tamejfan bara fula kläder. måste ge mig på någon affär i morgon igen innan skolan börjar kl 12, för efteråt är det full rulle! bara hem och duscha och fixa sig, börja med maten och sen så kommer tjejerna :) det blir jag, malin, michaela, anna, anja, emma & fia..riktigt nice gäng!!:) vi kommer få sjukt kul det vet jag..först grilla hära sen ska vi till blackis. blir en grym kväll det känner jag på mig ;)

men nu måste jag ta tag i lite plugg..har nämligen en redovisning om stenålderskost i morgon..måste även leta fram nå pälsar av något slag.. vi ska nämligen klä ut oss! sen ska jag till hjärtat och mysa mysa mysaaa :)

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0