♥ 2 år idag ♥

blev en skön kväll igår! vi var i stan hos kero några tjejer, drack gott och surrade på..kring halv 12 blev det prat om att dra ut men jag kände mig inte sugen alls.. så jag gick för att hämta nyckeln av hjärtat hem till honom, men då sa han att han följer med hem istället :) så vi gick förbi max sen tog vi en taxi hem!

idag vaknade vi rätt tidigt..eller jag vaknade halv 9, och alex kring 10, sen har vi bara legat och sett på tv och sånt. men kring 12 tog jag bilen och for och hämtade pappa i tjuvholmssundet, sen har jag hunnit vara på apoteket och kvantum också, och nu håller jag på att städa litegrann! effektiv med andra ord ;) ska snart hoppa in i duschen och göra mig fin till ikväll! det är ju våran 2-årsdag så vi ska gå ut och äta och dricka lite vin, sen hem och mysa hela kvällen/natten.. iiih, jag älskar dig så mycket hjärtat :) nåja, har lite brådis nu! pussis




10/4-07 :)

Kommentarer
Postat av: linda

ja glad påsk på dig med gumman! :) och gratulerar på två-årsdagen!!

2009-04-10 @ 15:46:27
URL: http://everthyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0