Tisdagkväll.

Tisdagkväll.. känner mig trött och seg ikväll. Vet inte varför, skolan tar kanske kål på mig ;) Skämt åsido.
Slutade 16.00 idag.. knallade en snabbis på stan i ett försök att hitta ett par snygga jeans..gick dåligt. Knallade till syrran där vi stekte plättar, sen kom pappsen också och joinade oss vid middagsbordet :) Sen sprang vi snabbt ner på stan innan shopping stängde kl 18.. gick in på gina, tänkte att jag kan väl ge deras jeans en chans.. så jag slet med mig ett par och gick in i provhytten..och dom satt fan som en smäck:) dom var klockrena. Köpte dom direkt :) Att dom kostade 400 kr gör ju inte saken sämre heller ;) Sen mötte jag hjärtat och vi cyklade hem hit. Har just skrivit en krönika som jag ska maila in, har även sökt ett jobb :P tänka sig, JAG har sökt ett jobb :P Ska till emmas jobb just efter 9 och hålla henne sällskap under hennes rast..sen tar jag bussen från stan till hjärtat :)

Juste, igår var ju jag, alex, kero och emma på waldorf och käkade och sen på bio. Det var mys! :))

I morgon är det skola till 17.00..jippieee. not :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0