The angels can wait for a moment

Varför har man alltid ångest på söndagar? Jag hatar verkligen söndagar! Känns som att jag har skjutit upp en massa som jag borde ha gjort tidigare.. lite plugg tex. Jaja.. det sägs ju att man lär sig av sina misstag men jag tycker det här såhär nästan varje söndag? :) Well well..

Har stigit upp kl 08.50 idag.. vet inte varför men kände mig rätt pigg och utvilad så :) Började städa ur garderoben nästan på en gång.. och det har tagit till ungefär.. nu. Men nu är det iallafall rent och fint och alla kläder ligger på sin plats. Nu är det bara resten av rummet som ska göras om och sen är det bara att stuva in alla möbler och ställa i ordning :) Måste och kolla på tapeter nån dag med mamma.. ska iallafall ha ljusa tapeter i hela rummet, fast en vägg ska vara mönstrad :)






Är sugen på något sådant.. fast lite ljusare men ändå lite silver i den :) Hmm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0