That's the way it is!

Ja inte blev det nån lugn kväll igår inte :P Blev fest istället. Jag o emma fixade oss hos mig och käkade, sen drog vi till nån kille hon jobbar med och förfestade.. sen kom anja dit också, o frida lite senare :) sen kring 22 tog vi alla bussen till boden och drog på tc. var väl helt okej men kring 1 eller nåt så tänkte vi att vi skulle dra och käka men vi hittade inte igen anja eller frida så vi drog ut själv. o vi träffade världens sötaste lilla franska bulldog :P jaja..vi drog iallafall på matstället och åt en pizza.sen skulle vi ta bussen hem kl 2, och där satt anja på busshållplatsen så de var ju tur de att hon inte försvunnit :) men istället för att betala 98 kr var på bussen så var det några killar som ställde upp och skjutsade hem oss istället för en hundring :) så de blev ju betydligt billigare. väl i stan så gick vi till krille, sen gick jag därifrån och mötte alex utanför cleo:) sen drog vi oss hemåt lite senare:) vaknade kring 11 o nu har vi nyss käkat lite frulle:) känner mig räätt så sliten också...måste färdigställa en nk redovisning oxå som ska vara klar i morgon.. sen ska vi till mig och äta middag :)

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0