That girl is so dangerous

Ååh guuud, jag är helt jävla proppmätt. Har just ätit tacos.. usch man blir verkligen spymätt av det :P
Har varit duktig idag och städat mitt rum plus mitt "dressingroom", höh ;) Det behövdes kan jag säga..fyyy :P Sen har jag varit och handlat litegranna med pappsen. Ska strax hoppa in i duschen, sen ska jag till emma i sunderbyn och hänga gäng :)

I morgon ska vi tydligen ut med älsklingens mamma och pappa i båten, äta och sånt där tror jag :) Mysigt! Och på måndag ska jag, alex, emma & krille först gå ut och äta och sen gå på bio :) Mysigt att göra nåt sånt en helt vanlig vardag!
Nä, nu måste jag hoppa in i duschen :) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0