Now it's to late, to late to live, only heaven loves you now.

so love it back for once
just once.


Just inkommen från en skön kvällspromenad, och jäklar så fort det blir mörkt alltså! Jag kom in för cirkus 20 min sen.. och då var det rätt ljust ute, nu är det fan kolsvart! Sjukt fort det går :P

Har suttit och sökt lite fakta om kvicksilver..har nån sorts redovisning om det i NK:n nästa vecka.. kul kul :P Ska söka efter nåt recept på något gott bröd snart..fick för mig att jag skulle baka lite :) Nån som har nåt tips på nått gott? :D

Ska till alex senare då han hämtar mig, men det blir nog inte förrän om nån timme eller så :) Börjar kl 12 i morgon.. innan det ska jag hinna med en morgonpromenad, och eventuellt äta lunch med älsklingen :) Beror på vilken tid han har lunch och så.

Jaja.. nu ska jag söka vidare efter nåt bra recept.. sen blir det duschen. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0