Life is risky sometimes, but you gotta take your chances

Hejhopp.. måndag igen.. var riktigt tungt att stiga upp i morse även fast jag sov längre än vanligt. Väl i skolan hade vi nk, sen lunchade jag med älsklingen på sub :) Sen var det ios men hade ingen seriös lektion, och efter det rättskunskap.. sen livskunskap egentligen men jag var helt slut så jag orkade verkligen inte.. fy skäms på mig :P Har just lagat lite torsk som jag ätit, ska snart ut och promenera :) Måste bara ladda upp lite låtar på mobilen så jag har nåt bra att lyssna på. Sen när jag kommer hem ska jag göra gooood fruktsallad och vanilj kesella till det! Åh, mums :) Sen kanske jag borde plugga, eller nåt..

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0