I'm sorry, for all the words I didn't said.

Oj, jag är inte så bra på att hålla igång med bloggandet märker jag..sorry trogna läsare ;)

Har iaf just ätit lite kyckling och ris.. hjärtat åt här också, det gjorde han igår med..inte ofta han gör det, två dagar i rad dessutom! Men det är mys :)

Igår var jag hos alex hela kvällen.. gick och hyrde en film med hans syrra som vi såg, men jag somnade (såklart).. var jävligt skönt sen att tassa över till hjärtats stora säng och somna som en stock:) vaknade 9 i morse..utvilad..skönt. Började skolan 11.40. Slutade 16.

Ska ta en promenad snart hade jag tänkt..kanske går förbi sun tan också, brännan har ju fan redan försvunnit..usch vad deppigt! Sen kl 9 ska jag göra emma sällskap på hennes rast:) tihi.

Pussar.

Älskar dig alex : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0