I see you got that fire by the way that you walkin'

Har varit en seg skoldag idag.. även fast jag bara hade 3 lektioner typ. Nä usch så trött jag var på psykologin idag. Mötte iallafall upp emma på stan sen :) hade tänkt att jag inte skulle shoppa nåt alls, eftersom jag har shoppat waaay to much denna sommar och nu i början av hösten. ändå är det så mycket mer jag skulle behöva, wierd :P Köpte mig iallafall ett sjukt snyggt bälte från gina, och en foundation.. och vi åt även en romantisk middag på baan thai ;) mumma!
Nu ska jag ta en dusch, hårinpackning osv osv :) Sen ta på mig myskläder, fixa en kopp te och sedan plugga lite! Vi hörs senare kanske.

Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0