High above me

Skolan tar verkligen kol på en! Även om den verkligen inte är jobbig än så är jag halvdöd på kvällarna :P Somnar som en stock direkt jag lägger mig.. men jag kan då inte säga att jag klagar, för det är grymt skönt ;)

Har varit till frissan idag.. blev gaanska mycket kortare och lugg. Men jag är ändå nöjd, nu är det lite mer frisyr än bara ett trollhår som hänger och är ivägen :P haha..

Ikväll blir det nog häng med micha.. planera lite inför morgondagen kanske, det vankas ju fest :) Har bara skola till typ 1 i morgon.. ska nog springa på stan då och kika efter nåt att ha på mig i morgonkväll.

Nu ska jag dricka lite japanese queen! ;)


pusssssss.

Du betyder allt för mig älskling!<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan va kul vi ska ha imorgon ;) väntar på att du ska komma hit nu min lilla larv! Ditt hår är förmodligen svinsnyggt! Go turkey!

2008-09-04 @ 19:52:13
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/
Postat av: saraelnilsson

Tack tack :) nu är den stooooor.

2008-09-04 @ 23:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0