Do you feel better now as she falls to the ground?

God morgon! Eller goddag kanske? haha, aja.. jag vaknade iallafall kring 09.10..hade ställt klockan på kvart över så det var ju lite kul att jag vaknade av mig själv 5 min före. Men då hade jag sovit ungefär 11 timmar så det kanske inte var så konstigt :) Var tänkt att jag och emma skulle ut och promenera.. men hon bangade den skitungen :P så jag fick minsann gå själv! Har promenerat i 1 tim och 15 min ungefär.. igårkväll gick jag och emma samma runda, riktigt skönt och kul att ha nån att gå med :) Nu måste jag koka lite havregrynsgröt för om 2 tim börjar skolan. Då är det webbdesign och sen bild, sen är denna skoldag över :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0